19 października 2013

Prolog

Otworzyłam oczy i uśmiechnęłam się widząc chłopaka leżącego obok. Włosy rozrzucone na poduszce wokół Jego głowy tworzyły artystyczny nieład. Delikatnie, żeby go nie obudzić odgarnęłam kilka kosmyków z czoła. Nigdy bym nie pomyślała, że mój oprawca stanie się moim bohaterem. Cichy pomruk, który dotarł do moich uszu wyrwał mnie z zamyślenia.
-Dzień dobry…
Poczułam ciarki przebiegające przez całe moje ciało. Jego głos zawsze wywoływał we mnie takie uczucie. Nie byłam nigdy pewna czy to dobre, czy złe uczucie. Wtuliłam nos w szyję Louisa i odetchnęłam głęboko znajomym zapachem.
-Stało się coś?
Pokręciłam przecząco głową. Doskonale wiedziałam, jaką minę robił Lou w tej chwili. Uniosłam powoli głowę i zaśmiałam się cicho widząc zmarszczone czoło i lekko przygryzioną wargę. Chłopak spojrzał na mnie zaskoczony.
-Wszystko w porządku?
-Tak, po prostu..
-Po prostu co?
Spojrzałam w Jego niebieskie tęczówki przepełnione niepokojem.
-Po prostu Cię kocham.
Niepokój zniknął z oczu chłopaka. Przytulił mnie mocno, a ja poczułam, jakbym znalazła się w najbezpieczniejszym miejscu na świecie.
-Myślisz czasem o tamtym dniu?
Spojrzałam zdziwiona na Louisa. Zaskoczyło mnie to pytanie.
-Czasami.
-Żałujesz swojej decyzji?
Zmarszczyłam brwi nic nie rozumiejąc.
-Louis, o co ci chodzi? Coś się stało?
-Po prostu ostatnio dużo myślałem o tym jak to wszystko się zaczęło.
Bez słowa złapałam twarz chłopaka i przysunęłam tak, że dzieliły nas milimetry. Przez chwilę wpatrywałam się głęboko w Jego oczy, upewniając się, że mnie słucha.
-Nie wiem co za głupoty chodzą ci po głowie, ale wbij sobie jedno. Kocham Cię. Fakt, nasze początki nie były idealne, a wręcz koszmarne, ale teraz mamy siebie i nikt nas nie rozłączy.
Louis pokonał dzielącą nas odległość i delikatnie musnął moje usta. Zawarł w tym pocałunku wszystko co czuł. Strach i niepewność aż buzowały dookoła bruneta. Rozumiałam go doskonale, ponieważ nasza historia nie wyglądała na taką, która kończy się happy endem. Nikt nie pomyślałby, że zdołam pokochać człowieka, który chciał zniszczyć moich bliskich. A jednak od nienawiści do miłości jest bardzo cienka granica…

-----------------------------------------------------------------
Witam wszystki serdecznie na moim blogu :) Mam nadzieję,że spodoba wam się historia którą postanowiłam opublikować.Długo nad tym myślałam ale w końcu ktoś mnie przekonał :) Rozdziały będą pojawiały się wtedy,gdy moja wena nie będzie mieć humorów.Postaram się to robić przynajmniej raz w tygodniu. Tak więc nie pozostaje mi nic innego jak zaprosić was do czytania i komentowania. Jeśli chcecie być informowani o nowych rozdziałach,zostawcie w komentarzach swoje twittery :) Enjoy!

19 komentarzy:

  1. czekam czekam czekam na kolejny! powiadamiaj mnie <3 @aggsofficial

    OdpowiedzUsuń
  2. JESTEM NAJDUMNIEJSZA NA CAŁYM ŚWIECIE ŻE MOGŁAM TO PRZECZYTAĆ JAK BYŁO TO JESZCZE NAPISANE NA KARTCE ! <3
    oczywiście, żądam by być informowana ! (;
    @damntrueable

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada sie ciekawie ;) informuj: @WatashiWaPato

    OdpowiedzUsuń
  4. tak informuj to mój tw:@Paula190201
    Nie wiem skąd to bierzesz ale wychodzi ci genialnie

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne, kiedy następny rozdział? :))
    + jak nazywa się te dziewczyna na nagłówku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy rozdział jest już prawie gotowy właściwie go dopieszczam :P Więc myślę,że pojawi się w ciagu następnych trzech dni pod warunkiem że wizja mi się nie zmieni :P A co do dziewczyny z nagłówka nie mam pojęcia.Odsyłam na stronę : http://galeria-log.blogspot.co.uk/ do autorki szablona Larrien :) Jeśli chcesz być informowana/ny o nowych rozdziałach zostaw swojego twittera :)

      Usuń
  6. Super prolog! Niestety usunęłam twittera ;c Jeżeli byłabyś taka miła i informowałabyś mnie na moim blogu? Jeżeli tak to byłabym naprawde wdzięczna :)
    lovelydream6009.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie,mam nadzieję że wam nie rozczaruję :) Jasne,zapiszę sobie to jakoś i będę cię informować :)

      Usuń
  7. To jest niesamowite Piekne po prostu Dziekuje Ci za to ;***

    OdpowiedzUsuń
  8. https://twitter.com/Horankowo_ to moj twitter :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Przypadkowo trafiłam na Twojego bloga i bardzo mi się spodobał *__* cudownie piszesz a ja czekam na pierwszy rozdział :)
    Jeśli możesz, to informuj mnie proszę na tt - @mroczek_ola :) dziękuję <3 i życzę weny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne .. *-*
    Pisz dalej , na pewno z miłą chęcią przeczytam <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Super Karola :)
    oczywiscie znajac juz twoj talent do pisania tez czekam na pierwszy rozdzial :D dawaj znac na fb ;);* eska. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. PER-RECT ♥ tylko nie zabardzo wiem w jakiej to będzie formie; czy będą opisywać jak się poznali czy co będzie sie działo tak jakby w następnym czasie. Ale bloga dodam do zakładek, będę czytać i komentować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkiego dowiesz się w swoim czasie :) Nie będzie to przyszłość,tyle mogę zdradzić :D Daj znać gdzie ewentualnie mam cię informować o nowych rozdziałach :)

      Usuń
  13. kocham cię kocham cię kocham cię kocham cię kocham cię wiesz o tym przecież ale jak to przeczytałam kocham cię jeszcze bardziej!:D Moja zdolniacha <3

    OdpowiedzUsuń
  14. amazing!
    big love honey <33
    @_Official_Teddy

    OdpowiedzUsuń